zondag 26 oktober 2014

De eerste dagen

4 dagen verder.


Hoi Lieve blog lezers, na 4 dagen heb ik eindelijk de tijd en zin gevonden om aan mijn blog te beginnen. Donderdag 23 oktober zijn Daan en ik vertrokken naar Suriname om hier stage te gaan lopen in een bloemenwinkel, genaamd February Flowers! 
De 1e week ( tot 1 november ) verblijf ik bij mijn nicht en daarna verhuizen we naar ons vaste verblijf bij onze stagegever. 

De reis.

de reis duurde 9 uur, wat is dat ongelooflijk lang zeg. En ik was blij toen ik het vliegtuig ook kon haha. Na 9 uur gevlogen te hebben, hebben wij nog een uur in de rij moeten staan bij de douane.  En toen we eenmaal op onze bestemming waren gearriveerd was het al donker. 


Indruk

Maar toen we de volgende dag wakker werden zagen wij een strak blauwe lucht en kwam de warmte ons al tegemoet. Wat een mooi land is Suriname. Als we om ons heen kijken zien wij alleen maar prachtige tropische bloemen, planten, bananenbomen en palmbomen. En heel veel mooie en gekleurde vogeltjes.


Vanaf nu zal ik proberen elke dag wat te schrijven over wat wij hier mee maken.

Tot de volgende Blog.

xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten