donderdag 30 oktober 2014

Van 2 naar 3

Heey lieve lezers, 

Gister ochtend was ik al vroeg wakker en had ik contact met Lisa ( een meisje uit mijn klas die ook stage loopt in Suriname) Ik vroeg of zij goed was aangekomen en of ze een fijne reis had gehad.  Een uur later zat zij bij mij een Daan. Ik heb toen aan mijn nicht gevraagd of zij eventueel bij ons kon blijven logeren en dat mocht gelukkig. Nu komt het probleem van Lisa, haar stage is afgekeurd.Dus zat ze hier zonder stage plek uiteindelijk. Toen heb ik haar het nummer gegeven van onze stage baas, in de hoop dat zij nog een plek voor Lisa had. En ja hoor Lisa komt ons team versterken en blijft gewoon bij ons voor de rest van de periode. hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? 

Toen dat allemaal geregeld was zijn wij lekker gaan zwemmen bij het Parima zwembad. Alleen ik weet niet wat het is maar elke keer als wij willen gaan zwemmen dan gaat het regenen. Dit keer zijn wij toch maar gegaan want na een week waren Daan en ik wel echt aan afkoeling toe. En de regen erbij heeft ook wel zo zijn charmes. 
Na een uurtje zwemmen ging het zwembad dicht voor bezoekers, want het is een echt wedstrijdbad van 50 bij 25m. En wij waren toch al afgekoeld.

Na het zwemmen zijn wij naar het huis gereden waar Lisa verblijft om haar spullen om te halen. En het huis zag er echt verschrikkelijk uit. En zijn wij daarna doorgereden naar mijn nicht. 
In de avond zijn wij gewoon lekker thuis gebleven en hebben wij kaartspelletjes met zijn drietjes gedaan met een lekker drankje erbij. 

Vandaag hebben Daan en ik, Lisa de palmentuin laten zien, de Surinamer rivier en zijn wij weer de stad in gelopen om leuke souvenirwinkeltjes te bekijken. 
Vanavond gaan wij weer lekker aan de cocktails om het te vieren dat alles toch nog is goed gekomen met Lisa en wij hopen dat het een onvergetelijke tijd wordt.

xxxx
 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten