zondag 2 november 2014

1e stage dag

Heey =)!
Gister 1 november ging de wekker om half 7, want het was eindelijk zover onze 1e stage dag bij February Flower. We moesten om 8 uur beginnen. Het is een kleine winkel maar wel heel leuk aangekleed en er stonden prachtige bloemstukken. Helaas was het een beetje rustig, er waren namelijk maar 2 bestellingen. Rita (onze werkgever) ging samen met Daan bloemstukken bezorgen. (hier noemen ze bloemstukken ruikers) Dus toen stonden Lisa en ik alleen in de winkel. Er kwam gelijk een klant die een boeket wilde hebben, maar eigenlijk wist ik nog niet waar alles stond en het verliep een beetje rommelig. Maar de klant ging tevreden de deur uit en dat is het belangrijkste. 

Er waren dus gister maar 2 bestellingen, maar 1 daarvan mocht ik al maken! Het was voor de kerk en de dominee neemt daarna altijd het bloemwerk mee naar huis. Het ruikertje mocht niet te hoog zijn, maar hij moest wel een beetje hangen. 

Toen wij klaar waren met werken zijn wij met zijn 3e naar Choi's geweest, dat is 1 van de grotere supermarkten in Suriname waar je echt van alles kan vinden. 

Toen wij weer met de taxi naar huis wilden gaan waren er helemaal geen taxi's meer beschikbaar en was Rita zo lief om ons een slinger naar Nancy te geven.

In de avond heb ik rustig aan gedaan en ben ik vroeg naar bed toe gegaan.
Vandaag vertrekken wij bij Nancy en verhuizen we naar Rita.
En dan zit het weekend er al weer op. 
Morgen gaat de wekker weer om half 7 voor een nieuwe werkdag, ben heel erg benieuwd!

xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten