zondag 16 november 2014

Oase

Eeeey fawaka?

Gisteren hebben wij nog lekker een dagje gewerkt. In de ochtend was het best druk want er moesten heel veel bestellingen de deur uit voor half 10. Dus dat was alle kanten opvliegen en daarna gelijk hup de auto in om alle bestellingen weg te brengen. Ik merk aan mijzelf dat ik steeds groter ga werken qua mijn bloemstukken. Surinamers houden van zo groot mogelijke bloemstukken dus probeer je toch aan die wens te voldoen. Toen dat eenmaal klaar was, was het in de middag erg rustig en mochten wij eerder weg. 

Toen wij thuis kwamen scheen de zon volop en zijn wij heerlijk wezen zonnen in de tuin. Met zijn 3e op een rijtje Heerlijk in het zonnetje!!
Daarna zijn wij met Nancy naar Oase toe gegaan. Oase is een sportcentrum waar je kan fitnessen, tennissen, basketballen en zwemmen. Wij kwamen natuurlijk voor het laatste en hebben daar heerlijk gezwommen. En gegeten. Oase is 5 min bij ons vandaan dus wij hoopten dat wij iets van een strippenkaart konden krijgen ofzo. Maar je moet daar echt lid worden.. En om lid te worden moet je heel veel moeite toen. Het is zeg maar alleen bedoeld voor de Elite bevolking hier.. 
Maar was wel leuk om het een keer gezien te hebben.

Toen wij thuis kwamen zijn wij lekker een filmpje gaan kijken met zijn 3e alleen Daan en Lisa waren na 5 min al in slaapgevallen haha.

Vandaag zou het slecht weer worden en toen ik vanmorgen wakker werd was het ook nog helemaal bewolkt. Maar nog geen uur later scheen de zon volop en wilden wij weer gaan zonnen in de tuin. Nou ik hield het nog geen 10 minuten vol ik voelde mezelf gewoon weg smelten. Dus zijn wij de auto in gesprongen en zijn wij heerlijk naar het zwembad gegaan om afkoeling te zoeken. Daar zijn wij 2 uurtjes gebleven en zijn toen weer naar huis gegaan. Toen we thuis kwamen begon het te regenen. Dus we hadden weer eens mazzel. 
Ik hoorde dat het heel slecht weer in Nederland is.. wel gek hoor ik zie iedereen al in een trui lopen terwijl ik hier nog lekker met mijn slippers en zomerkleding aan zit. 
We zitten hier nu bijna een maandje, de tijd gaat snel. nog 6 weken te gaan en ik ben alweer terug. 

Wij gaan zo lekker eten! wat? dat weet ik nog niet... Spannend..

Nou tot de volgende keer maar weer =) !

xxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten