zondag 9 november 2014

Weekend!

Ova dushi's <3!

Na 6 dagen en 62 uur verder hadden wij vandaag lekker onze 1 daagse weekend. En daar hebben wij heerlijk gebruikt van gemaakt! Lisa is vanmorgen om 8 uur al vertrokken met een kennis van haar om dingen te gaan bekijken.
Daan en ik hebben lekker uitgeslapen, nja om 9 uur waren wij al klaar wakker maar dat maakt niet uit hahah.

Na het ontbijt zijn Daan en ik naar het graf van mijn opa geweest, het was voor mij de 1e keer dat ik mijn opa's graf bezocht. Na een hele zoektocht op de ene begraafplaats kwamen wij erachter dat hij op de begraafplaats ernaast begraven ligt. Ja er zijn 2 verschillende begraafplaatsen naast elkaar en de 3e is in de maak. 
Toen ik bij zijn graf stond voelde het goed, ik had tranen in mijn ogen maar ik hoefde niet echt te huilen. Ik voelde me trots dat ik bij me opa was. Een man die ik 1 zomervakantie in mijn leven heb mogen ontmoeten, maar die wel echt een opa voor me was in die ene zomervakantie. En waar ik veel leuke herinneringen aan heb over gehouden. (Rust zacht opa)

Daarna zijn Daan en ik weer de auto in gestapt en zijn wij naar het zwembad gereden, we hadden er iets over gehoord en het leek ons een leuk zwembad. Tot we er aan kwamen.. het was klein, het zag er smerig uit en er stonden allemaal rare gasten voor de deur. We zijn toen maar weer de auto in gesprongen en terug naar huis gegaan.

Eenmaal thuis aangekomen zijn wij lekker wezen luieren en hebben we een paar wasjes gedraaid. Om half 5 zijn wij naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen voor het avond eten. We hebben een heerlijke maaltijdsalade gemaakt en die samen met Rita en haar 2 dochters opgegeten. Het avond eten was erg gezellig, we hebben lekker met zijn 5e heel veel gelachen om alles en nog wat. & vooral over de verschillende betekenissen van de woorden die wij in Nederland gebruiken en iets heel anders betekenen hier in Suriname. 

Nou lieve lezers, ik ga nog even genieten van mijn zondag avond en morgen begint de 60+ uur werkweek weer. 

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten