woensdag 5 november 2014

Saramacca

Ova people fawaka? 

Na een paar dagen niks van te laten horen heb ik eindelijk een gaatje gevonden om mijn blog te updaten. Maandag, dinsdag en vandaag heb ik weer gewerkt in de bloemenwinkel. Een aantal stukken heb ik al gemaakt.
 

Het is helaas nog steeds erg rustig in de winkel en hebben wij in de middag vrij weinig te doen. Maar dan kunnen wij wel alvast aan onze stage opdrachten werken.

Gister hebben wij gekookt voor Rita en haar dochter. Op het menu stonden hamburgers. En lekker dat het was haha.

Vandaag zijn we na werktijd naar Saramaca gereden. Daar heeft Rita ook een huis. Met heel veel hectare grond. Een tijdje geleden werd ze gebeld door haar zus dat er een boom was omgevallen, met allemaal lianen eraan. Vandaag zijn we dus allemaal materialen wezen verzamelen. O.a. Lianen, kokosnoten, palmbladeren en nog veel meer. 
Het huis staat aan de rand van de jungle en het zag er prachtig uit. Maar ook heel veel vliegende insecten en een hoop mieren en spinnen, niks voor mij dus!! was blij toen wij weer naar huis gingen. Maar was zeer leuk om te zien.

De zus van Rita heeft ook voor ons gekookt daar en hebben we lekker buiten opgegeten. Onderweg naar huis zijn we gestopt bij de bloemenwinkel om alle gevonden materialen er alvast neer te zetten.

Morgen een nieuwe werkdag & ik spring nu gauw onder de douche om alle beestjes van me af te wassen brrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten