donderdag 6 november 2014

On tour

Heeey lieve lezers, alla sanie boeng? (alles goed?)

Gister waren wij dus naar Saramacca geweest om spullen te verzamelen voor de winkel. Voor wie meer informatie wilt weten over dit district heb ik een link voor jullie http://nl.wikipedia.org/wiki/Saramacca_(district)

Toen we thuis kwamen waren we gesloopt en zijn lekker gaan douchen en hebben een wasje gedraaid nja... wasje! Het waren 2 volle wasmachines. Toen dat eenmaal klaar was zagen wij dat het al half 1 was en zijn toen maar snel gaan slapen.  Helaas voelde het vanmorgen of ik mijn ogen voor 5 tellen had dicht gedaan en dat toen alweer de wekker ging. 

Vandaag hebben wij dus weer lekker stage gelopen, en het was een drukke dag de telefoon ging maar achter elkaar over. In de middag werd het iets rustiger en ben ik samen met Mandy (De oudste dochter van Rita) de ruikers (bloemstukken) gaan bezorgen. Het was erg gezellig en heb haar ook een stuk beter leren kennen. & je ziet gelijk weer een deel van Paramaribo dus dat was erg gezellig. Onderweg ook nog een aapje gezien. Helaas als huisdier en zat hij vast geketend aan een ketting. Maar wel mijn eerste aap in Suriname gezien. 

& nu ben ik kapot en ga ik zo lekker mijn bedje in!
Geniet nog van de foto's van Saramacca en de rest =)


Groetjes uit het wederom zonnige Suriname
xxxx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten