dinsdag 9 december 2014

Kerstsfeer

Heey guys.



De afgelopen dagen weer niks van mij laten horen. Sorry daarvoor, maar vorige week zijn wij in het hotel begonnen het hotel heet Ambassador hotel. Het was super veel werk om het om te toveren tot een echt kerstpaleisje. Ik heb lange dagen gemaakt en zaterdag om 11 uur 's avonds was alles wel zo goed als af. Morgen moeten wij weer terug om de laatste puntjes op de i te zetten en een paar dingen te verbeteren waar de opdracht gever nog niet helemaal tevreden over was.


De laatste paar dagen ben ik ook echt gesloopt, ik merk het echt dat ik afgelopen week rond de 75 + uur heb gewerkt. En ik kan je vertellen dat is echt heel vermoeiend hahah. Ik heb bijna de puf niet om nu eigenlijk mijn blog te updaten. Maar uitstel is afstel en dan weet ik straks helemaal niks meer te vertellen. 

Het was wel heel erg leuk om te doen, een best grote opdracht die Daan en ik samen hebben uitgevoerd. En eigenlijk waren ze gelijk tevreden, op een paar kleine dingetjes na dus. Het grappige is nog dat we ervoor hebben gezorgd dat zij nog eens rond de 2000 kerstballen extra voor ons hebben moeten kopen. Ik weet niet hoe het de jaren ervoor is gedecoreerd maar een heel hotel met 400 kerstballen ofzo is nou niet echt spectaculair. We hebben het een Europees tintje gegeven en het is goed uitgepakt. Op een gegeven moment boden ze zelf aan om nog meer kerstballen te halen om het lekker vol te hangen

 

Gister heb ik lekker genoten van een vrije dag en ben ik samen met Daan een hangmat wezen kopen voor thuis. Lekker een 2 persoons zodat ik er van de zomer lekker met mijn vriend erin kan liggen en relaxen haha
   

Zondag gaan wij waarschijnlijk een boottocht doen met z'n 3tjes, Daan, Lisa en ik want dat zal ons laatste weekend samen zijn en dan vertrekt Lisa alweer naar Nederland. De tijd gaat hard nu. morgen precies nog 21 daagjes dus nog 3 weken te gaan en ik zit ook weer in ons koude kleine landje brrrr. 

Nou ik zal snel weer mijn blog updaten, maar ik ben nu echt te moe om door te schrijven.

Sribi Sweetie ( Slaap lekker)  <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten