dinsdag 2 december 2014

a di mi yere yu friyari & nog veel meer

Heey lieve lezers, 

sorry voor het lange wachten op een nieuw verhaal, de afgelopen week heb ik het erg druk gehad en had ik daarna echt geen zin meer om achter mijn computer te duiken.

Waar zal ik eens beginnen? 
Vorige week woensdag kwamen Daan en ik terug van het werk en Lisa had mij al gebeld dat ze bang was om alleen thuis te zijn.. dus ik dacht nja het zal wel. wat kan er nou zo eng zijn? Ja hoor komen we thuis, loopt er een vet grote rat door het huis heen. ik ben nog nooit zo snel op een stoel gesprongen en hebben met z'n 3e de hele buurt bij elkaar gegild. Daan heeft toen alle spuitbussen gepakt die hij kon vinden en op de rat gespoten. Gelukkig vluchtte hij naar buiten en konden wij weer veilig zitten ipv staan op stoelen. Die woensdag hebben Daan en ik de winkel versierd voor Rita haar verjaardag. Want er was een Surprise party georganiseerd voor der in de shop.  'S avonds thuis hebben wij ook nog het huis stiekem versiert toen Rita lag te slapen. 


Toen Rita de volgende ochtend beneden kwam was daar haar 1e verassing een versierd huis helemaal vol met ballonnen, ze vond het erg leuk. Wij gingen naar de winkel en zij zou later komen. Dus hebben wij de laatste dingen nog aangepast en neergezet en toen kwam Rita. Wederom was zij heel erg verrast en kreeg ze tranen in haar ogen. 

In de middag kwamen er allemaal kennissen, vrienden en familie met allemaal lekkere hapjes en drankjes. 


In het weekend zijn wij in de middag naar Nancy toe gegaan. Daan zijn haar geknipt worden en ik moest wat ophalen bij der. En ze had lekker haar hangmat op het terras opgehangen en ik wist als ik er nu in ga liggen dan val ik in slaap. en ja hoor ik heb heerlijk in de hangmat geslapen hihi. 's avonds zijn wij weer naar 't vat gegaan. Lisa had daar met een kennis afgesproken en wij gingen gezellig mee. Het was een hele gezellige avond en veel gelachen en genoten van de drankjes. 
Zondag hebben wij lekker uitgeslapen en wilden in de middag naar de cultuurtuin gaan. Helaas is de cultuurtuin maar tot 1 uur in de middag open. Dus hebben wij daarna door het centrum gereden kijken of er wat open was, want ik wil ook een hangmat kopen voor thuis. Helaas was alles dicht en zijn wij maar weer naar 't vat gegaan om een lekker ijsje te eten. Daarna even wat boodschappen gedaan. En wij hadden zaterdag kibbeling van Nancy gekregen dus Daan had die avond heerlijk gekookt met de kibbeling erbij. 

Nog 29 dagen & dan ben ik weer thuis. De tijd gaat hard nu. Ik wil nog een paar dingen doen en zien en ik hoop dat alles gaat lukken. 

Owja en ik heb nog een leuk en lekker toetje voor jullie 

* Neem vanille ijs 
* Vul je glas voor 1/3 met het ijs
* Schenk het af met die rode fernandes.
Het gaat schuimen dus pas op!
=) Bon a petite. 

xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten